BAKA > Kurumsal > Organizasyon Yapısı > Genel Sekreterlik > Yatırım Destek Ofisleri

Yatırım Destek Ofisleri

divider image
divider image

Yatırım Destek Ofislerinin görev ve yetkileri şunlardır:

  • Yatırımcıların başvurularını kabul ve takip etmek ve ilgili belgeleri dosyalamak,
  • Başvuru koşulları ve istenen belgeler doğrultusunda yatırımcıya bilgi vermek ve yol göstermek,
  • Başvurular üzerinde ön inceleme yapmak,
  • Yatırımcıların izin, ruhsat ve diğer idari işlemlerini ilgili makama iletmek ve takip etmek,
  • Yatırımcıların karşılaştıkları sorunların yetkili mercilerce çözümünü takip etmek,
  • Yatırımcıların yatırım süreci hakkındaki sorularına tam ve doğru bir şekilde cevap vermek,
  • Ajansın düzenleyeceği tüm bölgesel, ulusal ve uluslararası yatırım ve tanıtım faaliyetlerinde gerekli desteği sağlamak ve işbirliği yapmak, gerekirse bu etkinlikleri düzenlemek,
  • Aylık faaliyet raporları düzenlemek ve bunları Genel Sekreterliğe ve Valiliğe iletmek,
  • Yatırım Teşvik Belgesi iş ve işlemlerini takip etmek,
  • Destek ve yatırım stratejileri konusunda yerel koordinasyonu sağlamak ve ilgili süreçlerde ajansın planlamasına katkıda bulunmak,
  • Görev alanına giren konularda yayınlar çıkarmak.